måndag 17 mars 2008

Aj!

När måndagen börjar med en vag yrselkänsla och ointresse för morgonmackan kan det vara läge att stanna hemma. Nu hade jag lovat att hjälpa min grabb Jakob att frakta poster till Tingvalla, så till jobbet kom jag trots obestämda magsmärtor. Förmiddagen var fullt genomförbar, visade det sig. Lunchen fick dock min mage att säga tack och godnatt, så nu är jag hemma, mår något bättre (puh) och funderar på hur mycket en mage kan betyda för hela människan. Att bli en mage är att dö en smula..

4 kommentarer:

Rik sa...

Frakta poster? Vad är det för mysko plan han har för sig nu, Jakob?

Eva sa...

du får vara försiktig med magen, ju! Se till å inte ta livet av dig :)

Yeonni sa...

Som så mycket annat; när magen mår bra betyder den ingenting, när den mår dåligt är den allting. Trevligt att se blogsfären utökas med ännu en Molander. ^^

Nightflyer sa...

Oj, oj nu är du med vare sig du vill eller inte. ^^

Jag håller med Iceye mycket trevligt med en till Molander.